(03.11.2008) Nasjonal Rekruttkonkurranse Turn i Bergen

BT arrangerte 25.- og 26.oktober nasjonal rekruttkonkurranse i Turn for jenter og gutter i Turnhallen. 89 jenter og 29 gutter fra 23 lag stilte til start i det som skulle vise seg å bli en flott konkurranse!
Turnerne fra BT gjorde det bra og fikk mange fine plasseringer. På guttesiden ble Kostek Kwidzynski bestemann i svingstang og nr.5 sammenlagt. I jenter 11 år kom Amalie Norheim på 6.plass, og i jenter 12 år fikk Ingvild Leknessund 9.plass, mens Andrea Solberg kom på 16.plass. BTs jenter tok en flott 4.plass i lagkonkurransen!

I forbindelse med konkurransen ble det også arrangert bankett lørdag kveld for 140 personer. Inkludert var selvfølgelig underholdning med RG-oppvisning, tryllekunstner og ikke minst evigunge Odd Michelsen som dro stemningen i taket før og under middagen. Mye skryt og god tilbakemeldinger fra gymnaster, trenere og dommere gir energi til nye arrangement i fremtiden!