Apparatturn: Aspirantene våre gikk helt til topps på ROLA Turnfest!

Det ble en flott lagseier til jentene våre som deltok i BRA-BEDRE-BEST klassen i dagens konkurranse som gikk av stabelen i Leikvollhallen i Asker. Laget besto av Juliane Tøssebro (2002), Karen Henriksen (2003) og Sara Davidsen (2002). Konkurransen arrangeres hvert år av Holmen Tropp og Turn.
Alle jentene kjørte opp mot sitt aller beste i alle apparater og var det eneste laget som kun hadde tre deltakere. Alle jentenes apparater ble derfor tellende sammenlagt. Det ble et par fall på bommen, men resten av øvelsene var veldig bra. Nidaros fikk andreplass og Holmen fikk tredjeplass. Totalt 25 lag stilte i denne klassen.

Foruten konkurransen har jentene hatt en flott tur der de har knyttet bånd på tvers av laget sitt. Den sosiale rammen rundt konkurransen er viktig, og de har vært både på venninnekveld og i badeland sammen med mange turnvenner.

Gratulerer!