Norgescup stevne i Holmenhallen 18 - 19. oktober 2014

Vi gratulerer Simen Uriansrud med en flott 2. plass og pall-plass i klasse 1! Les mer om guttene sine resultater lenger ned på siden.
Jentene våre, både små og store har hatt en strålende utvikling det siste halve året med våre nye trenere, Cosmina og Mihai, og klarte seg godt under helgens konkurranse! Flere av jentene våre gjorde sin beste konkurranse noensinne, og noen av jentene gjorde også nye elementer i flere apparater!
I 11 års klassen for rekrutter kom Karen på en flott 7. plass med poengsummen 41.60. Dette er hennes høyest oppnådde poengsum i en nasjonal konkurranse! Det var 38 deltakere i klassen.

I 12 års klassen for rekrutter med 43 deltakere kom Juliane kom på en flott 4. plass med poengsummen 54.55. Også for Juliane er dette høyest oppnådde poengsum til nå. Hun kjørte strålende i flere apparater, og fikk blant annet konkurransens beste karakter i frittstående (15.05) og hopp (13.00), sammen med vinner Edel Eiken Fosse.
Kitty gjorde en flott konkurranse (12 års klassen) med flere nye elementer som hun kjørte for første gang, blant annet engelskmann i skranke. Hun kom i denne konkurransen på 21. plass med poengsummen 40.95.

I klasse 2 fikk Lykke en flott 4. plass med poengsum 47.75. Dette er hennes beste plassering og høyeste poengsum noensinne! Veldig bra!!:-)
Marte kom på en fin delt 7. plass med poengsummen 47,25. Hun hadde blant annet nytt frittstående program og gjorde en vakker gjennomkjøring med høyeste poengsum.
Madeleine kom på en fin 10. plass med poengsummen 46.80. Hun kjørte en flott skrankeøvelse og fikk nest høyeste poengsum! Madeleine hadde også bursdag lørdag, og fikk kake med lys på da jentene kom tilbake til hotellet på kvelden
BT sine flotte gutter var også med i helgens Norgescup. Administrator har dessverre ikke inngående kunnskaper om guttene sine apparater og deres utvikling, og det er derfor bare resultatene nå som blir nevnt.

I 11-12 års klassen for rekrutter kom Marco på 15. plass av 44 deltakere. Marco hadde også bursdag søndag, og fikk komme på premiepallen mens hele Holmenhallen sang bursdagssang
Pål Kristian kom på 17. plass, Elias på 20. plass, Storm på 24. plass og Martin på 29. plass.
I klasse 1 kom Simen på en flott 2. plass, bare 0,35 poeng bak førsteplassen!

Gratulerer så mye til Cosmina og Mihai og deres jenter, og til Uladzimir og hans gutter! En stor takk også til Holmen T&T for et meget godt gjennomført arrangement!