Nasjonal innsamling av brukte mobiler!

Nå kan du være med på et løft for miljøet!
Bergens Turnforening vil i samarbeid med Telenor og Norges Idrettsforbund samle inn brukte mobiltelefoner i Norges største innsamlingsaksjon.
Nå kan du bidra til at brukte mobiler kan bli resirkulert eller skape nye muligheter for andre. 7 av 10 nordmenn har brukte mobiltelefoner i roteskuffen, og det er viktig at din gamle mobil blir resirkulert på en sikker og miljøvennlig måte.

Bergens Turnforening har vært din lokalklubb siden 1882, og har siden den gang har vi drevet barne- og konkurranseidrett innen turn, friidrett og orientering. All drift i Bergens Turnforening er dugnadsdrevet, så ved å gi din brukte mobil til Bergens Turnforening så bidrar du til verdifulle dugnadsinntekter for foreningen, i tillegg til at du sørger for at din brukte mobil kan skape nye muligheter.

For mer informasjon om Telenors returordning se på www.telenor.no/gjenbruk

Husk å ta ut SIM kort fra din mobil før du leverer den til oss. Dersom det finnes gjenværende informasjon på mobilen så vil Telenor gjennom sin sertifiserte returpartner slette all gjenværende informasjon og destruere minnekort på mobilen.
I Turnhallen finner du en merket og spesialdesignet pose for innsamling av mobiler, slik at du kan være trygg på at din mobil blir håndtert på en forsvarlig måte.

Vær med på et løft for miljøet, og støtt ditt lokale idrettslag ved å finne frem dine brukte mobiler og lever dem inn i hallen innen 12. Oktober.

Send samtidig en mail til post@bergensturn.com om hvor mange mobiler du har samlet inn. Da er du med i trekningen om flotte premier. Vi vil også premiere den som leverer inn flest mobiler med et gavekort på 500 kr!

Takk for din støtte!

Hilsen alle oss i Bergens Turnforening!