Orientering: O-sesongen starter på tirsdag og i helgen

Sesongåpning i Bergen: Sprintcup fra Haukeland!
Førstkommende tirsdag den 5. april er det sesongåpning for orienteringsløperne i Bergensområdet med Sprintcup i området rundt Haukeland skole. Merk at alle som ikke har opprettet Eventor ID og er påmeldt gjennom Eventor må påregne kø ved påmelding og mye ekstraarbeid for arrangør! Hvor lang køen blir kommer an på hvor mange som ikke melder seg på på forhånd. Som vanlig er det “No show – no pay” – du taper altså ingenting på å melde deg på selv om du ikke dukker opp på løpet.
Les mer og meld deg på innen mandag kveld kl. 23:59 på linken nederst

HOK-Rankingen 2011 starter med Kristornløpa på Stord
Førstkommende helg den 9.-10. april starter HOK-Rankingen med Kristornløpå på Stord. Søndagens løp er det første løpet i årets HOK-Ranking, mens lørdagens løp – Per Magne Kyviks minneløp er et litt annerleders løp med fellesstart, fart og spenning.
Les mer og meld deg på innen onsdag kveld på linken nederst

Mer om Eventor

· Du må opprette Eventor ID for å melde deg på.
· Se tips nederst på siden for hvordan du får brikkenummeret ditt opp automatisk ved påmelding. Det er viktig at du legger inn brikkenummeret ditt som standard i Eventor for at du skal kunne melde deg på med brikkepåmelding på senere løp!!!
· Alle må som vanlig registerere seg på løpet (ved å legge brikken nedpå dersom du er forhåndspåmeldt)
· Alle som ikke er forhåndspåmeldt må påregne kø ved påmelding/registrering!
· Kun de som har opprettet Eventor ID får sammenlagtresultater i Sprintcupen.
Dersom du legger inn ditt brikkenummer i Eventor slipper du å skrive det inn på nytt hver gang du melder deg på. Fremgangsmåte:

· Gå inn på Personlige innstillinger ved å trykke på linken nederst
· Trykk på fliken “Konkurranse”, og legg inn ditt brikkenummer under “EMIT-brikkenummer”

· Du vil nå få opp ditt brikkenummer forvalgt ved påmelding (men du kan endre om du vil når du melder deg på)

Resultater fra Nattcup og Urb-o Cup i år er nå lastet opp i Eventor. Det vil si at de som har vært tidlig ute med å legge seg inn i Eventor kan finne sine resultater fra løpene tidligere i år på sin side! Merk at klubbresultater og lignende fra disse løpene tidligere i år ikke fungerer 100% siden dette er import av gamle resultatlister.
med vennlig hilsen,
Jan Kocbach