(03.03.2007) Ny pallplass til Frida i Malvik!

I lørdagens Norgescup i rytmisk gymnastikk fikk Frida Parnas fra Bergens Turnforening igjen en flott 2. plass, og viser at hun er en av Norges aller beste juniorgymnaster i RG! Vi gratulerer! Anniken Gjertsen kom på en fin 10. plass i klassen som hadde hele 41 deltakere. Også de andre gymnastene gjorde en fin innsats, selv om prestasjonene varierer for mye til å komme helt i toppen.
Nederst på siden kan du finne lenke til fullstendig resultatliste med poengsum sammenlagt. Der finner du også lenke til sammenlagt status i Norgescupen etter 3 konkurranser.

I senior internasjonal klasse var det tre jenter fra Bergens Turnforening som var påmeldt til konkurransen i Malvik. Sibel Altier ligger desverre hjemme med influensa, og Kaja Harms har fåt en skade som gjør at hun ikke kan være med. Dermed var det bare Agnete Knudsen som deltok fra BT, med kun to programmer og med bare èn ukes treningsforberedelse! Det var dermed veldig bra med en 5. plass i ring og en 6. plass i køller.

Saken er laget av astrid.holte@fmho.no