(18.06.2008) Klubbkonkurranse for RG-rekruttene

17 spreke RG-gymnaster fra 12 år og nedover gjorde en kjempefin innsats i rekruttkonkurransen i Turnhallen i dag. Jentene hadde både humør og flotte ferdigheter å vise frem på teppet. Alle var utrolig flinke og gratuleres med innsatsen!
Alle gymnastene fremførte to programmer hver. Det var Tabita Linnea Breivik med sine grasiøse fremføringer og utrolige mykhet som fikk best karakterer sammenlagt, og gikk av med seieren. Eirin Nordlie Edinsen kom på andre plass og Marie Galtung Døsvik på tredje.

Hovedtrener Siri Kornstad var veldig fornøyd med innsatsen, og mente å se fin fremgang hos mange gymnaster.

I denne aldersgruppen varierer prestasjonene mye mer enn når gymnastene blir eldre. Men for å bli en stabil og god gymnast, er det veldig viktig å trene jevnt og trutt. Hovedtrener Siri Kornstad gav derfor en utmerkelse til de 2 gymnastene som hadde hatt best oppmøte på trening dette semesteret. Blandt minirekruttene var det Rebecca Rognaldsen Olaisen som fikk utmerkelsen, mens Marie Galtuneg Døsvik var den rekrutten som hadde vært flinkest til å møte opp på trening.

Saken er laget av astrid.holte@fmho.no