(20.04.2009) Stor dugnadsinnsats hos Norgesmøllene i Vaksdal!

RG-gymnaster med foreldre gjennomførte i helgen den tredje dugnaden på Norgesmøllene i Vaksdal. Vi pakket 144 paller med mel i sjokkselgere som skal settes ut i butikkene. Innsatsen og humøret var på topp både lørdag og søndag!
Dette er den tredje dugnaden vi har gjennomført for Norgesmøllene. Tidligere har vi pakket byggris, hveteris og kofferter med diverse ingredienser. Selv om jobbene innebærer mye og til dels tungt arbeid, er vi veldig glade for å få denne inntektsmuligheten.

Både store og små var i arbeid fra morgenen til ettermiddagen, og mange var nok ganske slitne og mørbanket etter innsatsen, og sov godt om natten! Humøret var godt og latteren satt løst. Noen lurte på hvorfor betale penger på treningsstudio, når vi kan få penger for å trene på Norgesmøllen? Enkelte mente også at helgens økt var en god forberedelse til bikinisesongen;)

Stor takk til alle for flott innsats, og til Norgesmøllene for jobben. Og ikke minst til Bente for å ha ordnet og ledet jobben på en strålende måte:)