Frida har debutert i EM!

Frida Parna stiller med norsk flagg på brystet i europamesterskapet i rytmisk gymnastikk som pågår denne uken i Baku i Azerbadjan. I dag har hun debutert med karakteren 19,0 i vimpel til tross for endel klikk. I ring kjørte hun oså bra, men fikk skulderen ut av ledd i en fanging, og tapte litt på det. I morgen skal hun kjøre tau og ball, og vi ønsker henne lykke til!
Det er hovedtrener Siri Kornstad som melder fra Baku. Hun opplyser at den andre norske deltakeren, Thea Elise Holte fra Asker, fikk 18, 775 i ball og 18,725 i tau etter bra kjøriner. Marte Dobbertin Gram skulle egentlig kjørt to programmer i dag og to i morgen, men ble desverre skadet på onsdag. Frida og Thea skal derfor kjøre to programmer i morgen også.

Siri forteller ellers at arrangementet foregår i en kjempestor hall som er flott pyntet. Det er et svært entusiastisk og stort publikum og stor stemning i hallen!