Flott debut av Mathilde i seniorklassen!

Hovedtrener Siri Kornstad rapporterer at Mathilde Caharlotte Fagerås gjennomførte to kjempeflotte kjøringer i tau og ring i dagens Norgescup i rytmisk gymnastikk i Asker. Med over 20 poeng i begge apparat tok hun en imponerende 4. plass i sin debut i seniorklassen! Vi gratulerer Mathilde og resten av troppen fra BT!
Rebecca Rognaldsen Olaisen ble best av våre med en 6. plass i klassen for yngre junior.

I klassen for yngre junior stilte Rebecca, Berentine Eeg Nielsen, Thea Slettli Frønsdal og Katarina Helsengren. Alle jentene hadde tildels store klikk, men likevel klarte Rebecca å ta en 6. plass, Berentine 8. plass, Thea 11. plass og Katarina en 14. plass.

Siri rapporterer at Rebecca hadde en stor klikk i ball og måtte utenfor teppet, og fikk knute på vimpelen, men at hun tok seg fint inn og kjørte resten flott. Også Thea fikk knute på vimpelen, og Katarina hadde mange klikk i køller.

Sara Tønnesen, Vilde Madeleine Taule og Eirin Nordli Eidinsen er nå i gang med sine kjøringer i junior internasjonal klasse, mens Åsne Bærug, Elise Anzjøn og Marie Galtung Døsvik skal konkurrere i nasjonal klasse i morgen. Vi ønsker dem lykke til og kommer tilbake med oppdateringer:)