Frida har debutert i VM!

Hovedtrener Siri Kornstad rapporterer fra 2. konkurransedag i Japan der Frida kjørte tau: Frida kjørte bra helt til siste kast, da tauet hang seg opp i utkastet og forsvant langt av gårde. Det fikk desverre store konsekvenser for karakteren som ble 19,05. Nå fokuserer jentene på vimpel som skal kjøres i natt norsk tid. Vi krysser fingrene og håper de klarer å prestere sitt beste:)
Også Hanna Kristine Bogetveit hadde desverre en stor klikk med tauet utenfor teppet. Hun fikk karakteren 20,725. Josefine Hustoft kjørte bra og fikk karakteren 20,475.

Tilskuerne fra Bergen rapporterer om en skikkelig flott dag og en hall der det er veldig fint for publikum. De japanske arrangørene sørger for et flott arrangement der alt går som det skal til minste detalj:)

Hanna Kristine har en vedlig fin blogg der hun forteller om opplevelsene under konkurransen. Kan anbefales, se lenken nedenfor:) Her er et lite klipp fra bloggen om dagens opplevelser:

Ellers har vi akkurat sett tau -og ring finalene. Her var de 8 beste fra all-around-kvalifiseringen tatt ut til å delta. For å si det sånn - jeg satt med gåsehud over hele meg mange ganger i løpet av den konkurransen! Det nivået RG-verden har oppnådd nå, det er det sykeste jeg NOEN gang har sett!! Helt fantastisk!! Hvordan de jentene har trent for å få til det de gjorde i dag, tør jeg ikke å tenke på en gang! Jeg har ikke ord for hvor utrolig dette var! For alle RG-fans som leser det her - dette MÅ oppleves live en gang i nær fremtid! Kanaeva, Bessonova, Kondakova, Maksimenko, Miteva og Staniouta. Say no more! Haha!! Ubeskrivelig bra!!