Kiss and cry for Fida i VM

kiss and cry
Frida og Siri på kiss&cry benken i VM
Frida og Anna Bessanova
Det har vært både oppturer og nedturer for Frida i VM rytmisk gymnastikk i Mie i Japan! Etter gårsdagens kjempekjøring i vimpel kom en nedtur i dag med fall i ballkjøringen. Etter kjøringen sitter utøverne i "kiss and cry" sofaen mens de venter på karakteren. Tv-kameraene filmer og man kan se sin egen kjøring på skjermen. De norske utøverne er nå ferdig med VM for denne gang, mange erfaringer og opplevelser rikere.
Frida sier selv i en epost at hun ikke var særlig fornøyd med dagens kjøring. Hun fikk karakteren 19, 325. Frida har sendt bilder fra VM, og hun ser i alle fall veldig fornøyd ut på bildet der hun poserer med den store stjernen Anna Bessanova. Anna Bessanova har vært verdensmester flere ganger, men var vel heller ikke helt heldig i denne konkurransen.

Hanna Kristine Bogetveit kjørte veldig bra i dag og skriver på bloggen sin at hun følte at alt satt og var kjempefoprnøyd. Hun fikk karakteren 21,8 og endte sammenlagt på en 78. plass som den beste norske. Thea Elise Holte var også fornøyd med sin ballkjøring i dag der hun fikk karakteren 20,05.

Saken er laget av astrid.holte@fmho.no