Snart braker det løs - Internasjonal vennskapskonkurranse 2009!

36 gymnaster fra Belgia, Ukraina, Estland, Latvia og Finland samt gymnaster fra Stavanger og Fana deltar sammen med våre egne gymnaster på den internasjonale vennskapskonkurransen i Turnhallen 7-8 november. Vi ønsker alle våre gjester velkommen! Dette er årets høydepunkt for RG-miljøet i Bergen!
Arrangementet gir gymnastene inspirasjon og verdifull erfaring som de tar med seg videre:)

Gymnaster og trenere kommer til Bergen torsdag og fredag, og de fleste får tid til en treningsøkt i Turnhallen på fredagen. Lørdag morgen kl 9 starter konkurransene med rekrutter, deretter følger yngre junior ca kl ett, juniorene starter ca halv tre, og til slutt seniorene som starter ca halv seks. Etter konkurransene er det bankett for alle gymnastene.

Søndag kl 10 starter redskapsfinaler i alle klassene og det går slag i slag frem til ca kl tre.

Vi håper at gjestene våre får oppleve en konkurranse med flotte rammer, og at de får se Bergen fra sin fineste side:) De gjestende gymnastene skal bo hjemme hos våre gymnaster, og jentene blir bedre kjent og får nye venner og nye erfaringer.

Vi håper også flest mulig publikum finner frem til tribunen for å se på våre egne og tilreisende gymnaster i det som mange kaller verdens vakreste idrett! Det blir både elitegymnaster med internasjonalt nivå og breddeidrett og garanter masse idrettsglede og innsats i Turnhallen denne helgen! Velkommen til en flott dag i Turnhallen!

Billettprisen i Turnhallen er 50 kr for voksen og 30 kr for barn.