13 kretsmestere kåret i Turnhallen!

Fredag var det kretsmesterskap i enkeltapparater i rytmisk gymnastikk i Turnhallen. Gymnaster fa Bergens Turnforening tok 11 av KM-titlene etter flott innsats!
I rekruttklassen ble det kåret kretsmestere i frittstående og tau, ring, ball og køller. Pia Hiis Berg fra BT ble kretsmester i frittstående, mens Pauline Krohn Næss også fra BT tok tittelen i ball. Sandra Iversen fra BT ble kretsmester i både køller og ring, mens Hege Ask Mong fra Fana ble kretsmester i tau. Fana ble også kretsmester i rekrutt tropp ball.

I junior internasjonal klasse ble Rebecca Rognaldsen Olaisen kretsmester i ring og vimpel, mens Eirin Nordli Edinsen ble kretsmester i køller. Marie Galtung Døsvik ble kretsmester i nasjonal klasse for junior.

I seniorklassen tok Juni Sulen Skogseth kretsmestertittelen i ring og vimpel, mens Frida Parnas tok kretsmestertittelen i køller.

Alle kretsmesterene gratuleres!