Seier til Frida i Norgescupen!

Etter ett års skadeavbrekk viste Frida Parnas at hun nå er tilbake for fullt. I årets første norgescup i Skjeberg tok hun en imponerende gullmedalje i seniorklassen! Og hun har mer inne, sier en fornøyd hovedtrener Siri Kornstad. Vi går en spennende sesong i møte!
Frida var best!
Siri melder at Frida viste fantastisk kvalitet og tok hjem seieren til tross for at hun ikke kjørte feilfritt. Hun begynte bra i ring, masse energi og som alltid veldig bra artistisk. Hun måtte hoppe over et risikokast, men ellers var det en bra kjøring som gav 22.250 i karakter. I ball fikk hun sin høyeste karakter med 22.300 til tross for at hun var uheldig og mistet ballen i avslutningen. I køller klikket hun på to kast i første del av programmet og måtte utenfor feltet, men kjørte andre del fantastisk med flotte piruetter, vanskelige kast og høyt tempo. Karakteren ble 21,4. I vimpel hadde hun fine vansker og bra jobbing med vimpelen, men klikket dessverre i tre kast og gjorde dermed kampen om førsteplassen veldig spennende. Karakter ble 20.625

Juni best i køller
Juni Sulen Skogseth hadde en litt ujevn konkurranse og konkurranseformen er nok ikke helt på plass enda. Hun kjørte best i køller der hun viste mye energi og utstråling og oppnådde karakteren 18,325. Juni kom på 7. plass sammenlagt.

Juniortropp med stort potensiale!
Juniortroppen kjørte veldig bra! Andre kjøring var bedre enn første, og de forbedret seg med over ett poeng. Troppen tok en femteplass denne gangen, men denne troppen har et stort potensiale med et veldig bra program som er laget av Svetla Slavova.

Junior
Rebecca Rognaldsen Olaisen hadde sin beste kjøring i vimpel der hun oppnådde karakteren 16,65. Sammenlagt var hun best av våre juniorer med en 13. plass.

Eirin Nordli Edinsen kjørte veldig bra i ring helt til hun klikket i siste kast og sluttet uten redskap. I køller kjørte hun veldig bra! Hun kom på 14, plass sammenlagt.

Berentine Eeg Nielsen gjennomførte en stabil konkurranse og var spesielt bra i ball. Thea Slettli Frønsdal startet bra i ring, litt usikker i starten men kom fort i gang. Ball og køller er nye programmer og ga litt større utfordringer. Thea avsluttet med en kjempebra vimpelkjøring!

Yngre juniorer
Sandra Iversen var best av våre jenter denne gangen med bra kjøringer i køller og vimpel. Marie Handal og Emma Lillebø hadde sin beste kjøring i ball begge to.