Sølv, bronse og gode opplevelser i Asker

Rekruttene sto for de beste resultatene på Barn av regnbuen, årets første konkurranse i rytmisk gymnastikk. Det var pallplass både til Pauline Krohn Næss, Hedda Hansson, Elisabeth Bjorvand, og Siri Elisabeth Rognaldsen Olaisen. Også de andre gymnastene viste flott innsats og resultater. Vi gratulerer!
Pallplass til alle 2001-jentene våre!
I klassen for rekrutter født i 2001 deltok Hedda Hansson, Siri Elisabeth Rognaldsen Olaisen og Elisabeth Bjorvand fra BT. De konkurrerte med 23 andre gymnaster i frittstående. I ring deltok 14 gymnaster og i tau var det 7 gymnaster som deltok. Hedda kjørte veldig bra i frittstående og tok en kjempeflott sølvmedalje. Siri Elisabeth klarte pallplass i to apparater etter flott innsats; sølv i tau og bronse i frittstående. Elisabeth gjorde også en veldig bra konkurranse med bronse i tau som beste resultat.

Bronse til Pauline!
I klassen rekrutter født i 2000 deltok Pia Hiis Berg, Pauline Krohn Næss, Tiril Liu Borthne Hvidsten og Victoria Fagerås. I frittstående deltok hele 38 gymnaster i denne klassen. I køller var det 19 gymnaster, mens det var 18 i ball. Det var Pauline som sto for beste resultat i denne klassen med en flott bronsemedalje etter en strålende ballkjøring. Pia leverte en veldig god kjøring i frittstående og fikk 10,7 i karakter. Det holdt til en fin 6. plass. Tiril hadde sin beste karakter i frittstående med 8,775, mens Victoria var best i køller der hun fikk 8,025.

Jevne og gode kjøringer av både Eirin og Rebecca
I juniorklassen stilte Eirin Nordli Edinsen og Rebecca Rognaldsen Olaisen. Eirin kjørte jevn og godt i alle fira apparater og fikk over 17 i karakter i både ring, køller og ball. Rebecca er første års junior og gjorde også en god konkurranse med fire jevne kjøringer og over 17 i både ball og vimpel!

Flott erfaring for nye og "gamle" minirekrutter
Tiril Teige Thomassen og Tuva Tianli Borthne Hvidsten deltok på sin aller første konkurranse utenfor Bergen som oppvisningsgymnaster frittstående. De gjorde begge en flott innsats på teppet! Emma Sveen Dale, Ane Marte Bertelsen og Hanna Bjerkan er siste års minirekrutter og har allerede deltatt på flere konkurranser utenfor Bergen. De gjorde alle tre fine fremføringer av sine programmer!

Stor heiagjeng!
Bergens Turnforening stilte med en stor heieagjeng, og vi kommer tilbake med reisebrev fra konkurransen!