Marie og Pauline rekruttmestere i RG!

Marie Handal og Pauline Krohn Næss fra BT ble rekruttmestere sammenlagt i hver sin klasse i rekruttmesterskapet i rytmisk gymnastikk i Slåtthaughallen denne helgen. Marie vant også frittstående, tau og ring, mens Sandra Iversen vant køller og Pia Hiis Berg vant ball. Vi gratulerer!
Hovedtrener Siri Kornstad sier at helgens innsats viser at våre jenter er i bra form og i rute til Glade RG-Dager, som går av stabelen neste helg i Asker. Glade RG-dager regnes som uoffisielt norgesmesterskap for rekruttene. Siri sier at det fremdeles trengs litt finpussing på elementene, men alle er i god form.

Siri sier at Pauline Krohn Næss, Pia Hiis Berg, og Tiril Hvidsten alle viste god fremgang og ser ut som de har det veldig kjekt på teppet! Alle tre er født i 2000.

Videre rapporterer hun at Marie Handal og Johanna Pennbrandt begge kjørte en god 4-kamp selv om det kom noen klikk. Emma Lillebø og Sandra Iversen var litt mer uheldig med flere klikk, men Sandra kom sterkt tilbake da hun vant køller som var siste redskap. Disse gymnastene er født i 1999 og er siste års rekrutter.

I 2-kamp viste Amalie Døskeland Lovik fra åpent parti en imponerende innsats med 3.plass!

Det rapporteres om et bra arrangement av Fana!