Flott start av de fem nye minitroppene fra BT!

Bergens Turnforening sine flotte gymnaster vant både seniorklassen og begge junior- og rekruttklassene i dagens seriekonkurranse i rytmisk gymnastikk i Laksevåghallen. De 11 gymnastene på minitroppene deltok for første gang i konkurranse, og gjennomførte sine programmer veldig fint og til stor applaus fra publikum! Vi gratulerer med flott innsats og resultater til alle!
Først ut var i konkurransen var minitroppene (duo/trio). De har nylig fått programmene sine, og det var imponerende å se hvor flinke de var blitt på kort tid! Det var mange glade gymnaster å se, og de hadde alle grunn til åvære stolte over innsatsen! I rekruttklassen var det Bergens TF blå som var best av våre minitropper med en fin 2. plass. I juniorklassen gikk vår minitropp Bergen blå av med seieren foran rosa og grønn tropp.

Gull til Marie H, Rebecca, Mathilde, Juni og Anniken!
I klassen for rekrutt 1999 var det Marie Handal som vant foran Sandra Iversen. I rekrutt 1998 var det Rebecca Rognaldsen Olaisen som vant foran Berentine Eeg Nielsen . I junior nasjonal klasse gikk Mathilde Charlotte Fagerås av med seieren foran Marie Galtung Døsvik. I junior internasjonal klasse var det Juni Sulen Skogseth som vant foran Eirin Nordli Edinsen, mens Anniken Gjertsen vant seniorklassen foran Susanne Irgens Gravdal. Alle gymnaster fra Bergens Turnforening:)