Mye flott RG i Slåtthaughallen under årets 2. seriekonlurranse

Det var gøy å være publikum under årets 2. seriekonkurranse som ble arrangert av Fana i Slåtthaughallen. Flere av våre gymnaster viste veldig gode kjøringer og BT-jentne forsynte seg grovt fra premiebordet.
Det var nesten 50 individuelle gymnaster, 8 tropper og 10 minitropper som stilte til årets andre seriekonkurranse i rytmisk gymnastikk. Slåtthaughallen var full av forventningsfulle gymnaster, innholdsrik kafe i foajeen og flotte premier. Vår dyktige speaker Bente Fagerås ledet konkurransen, og det var bra med publikum som heiet frem de flotte gymnastene.

Både Fana IL, Laksevåg Turn & IF og Bergens turnforening stilte med gymnaster, og i tillegg til individuelle programmer var det ekstra mange duo/trio og tropper som stilte med mange flotte programmer.

Frida tok en flott førsteplass i seniorklassen, mens Juni tok førsteplassen på klassen for junior internasjonal og Mathilde på junior nasjonal klasse. Hos rekruttene var det Marie og Rebecca som tok hver sin førsteplass. Av de mange minitroppene (duo/trio) var det Bergen Rosa (Gina Nesbø og Frida Holmboe Skaanes) som vant juniorklassen, mens Bergen Blå (Amalie D.Lovik og Emilie S.Monsen) kom på en andreplass i minitropp rekrutt. Førsteplassen ble tatt av Fana Rød.