PÅMELDING OG PRISER BREDDEPARTIER

For å kunne trene på et parti er det krevet at man har gyldig medlemskap i Bergens Turnforening. Prisen for medlemskap er 500,- pr. år. og betales 1 gang i året. Betaling for å gå på et parti betales månedlig.

For å se priser må du trykke deg inn på ønsket parti.

Medlemskontingenten inkluderer lovpålagt forsikring for medlemmet og avgifter til Norges Gymnastikk- og Turnforbund. Kontingenten gjelder for et kalenderår (1. januar til 31. desember) og må betales i sin helhet uavhengig av når på året man melder seg inn. Medlemskontingenten betales ved første innmelding, og deretter en gang hvert kalenderår i januar.

• Medlemskontingenten er på kr 500,- Denne innbetales tidligst i januar og MÅ være betalt før oppstart av aktivitet .

• Treningsavgiften gjelder per semester; vårsemester og høstsemester. Hos Bergen Turnforening er treningsavgiften fordelt pr. måned men at semesteret må betales fra man starter til slutten av semesteret. Utmelding må skje vi Utmeldingsskjema.

Bekledning for gymnaster er vanlig gymtøy og gymsokker/antisklisokker. Ta gjerne med en drikkeflaske også.

RYTMISK GYMNASTIKK ÅPNE PARTIER

Påmelding ikke mulig etter 11. april

PÅMELDING TURN BREDDE

Du kan nå registrere barnet til ønsket parti. Det gir ikke garanti for plass til høstemesteret 2024, men du vil få en melding fra oss når det åpnes opp for åpne påmeldinger innen 15. juni. Vi følger “Første mann til mølla” prinsippet. Barn som allerede har plass på et parti hos, oss vil få fortrinnsrett til høstsemesteret.

Ønsker du å lese mer om våre partier, kan du trykke på linken: Våre partier

Gymnastikkhjul Onsdager 19.00-20.30

Passer for ungdommer og voksne. Fra det året man fyller 15.