BT gymnast til Nordeuropeisk Mesterskap

Juliane Tøssebro (14 år) skal delta i Nordeuropeisk Mesterskap i apparatturn i Trondheim kommende helg.
Vi gleder oss til å følge henne på TV2.
Juliane Tøssebro (14 år) skal delta i Nordeuropeisk Mesterskap i apparatturn i Trondheim. Hun er en av fem gymnaster på landslaget som skal konkurrere med land som Wales, Skottland, Sverige, Island, Danmark. Laget til Norge består av tre seniorer og to juniorer. Se mesterskapets hjemmeside her: http://www.nordeuropeisk2016.no/mot-norge/

Juliane er andre års junior og ble Norgesmester i mangekamp 2016. I enkeltapparater er hun Norgesmester i frittstående 2015 og 2016, og skranke i 2016. Hun har bronsemedalje i frittstående fra Nordisk mesterskap og har representert Norge i EM i Sveits i år. Hun har holdt et jevnt høyt nivå i hele år og har vært best av de norske deltakerne i alle FIG-konkurransene.

TV2 Sportskanalen og TV2 Sumo viser hele konkurransen direkte. Se her for nærmere info: http://www.gymogturn.no/nem2016-sendes-pa-tv2/

Mesterskapet har også en egen facebookside: Nord-Europeisk Mesterskap Turn 2016 Trondheim

Resultater kan ellers finnes her når mesterskapet er i gang: http://live.sporteventsystems.se/Score/WebScore/315

Vi ønsker Juliane lykke til!