Fullsatte tribuner på Juleoppvisningen

Faksimile fra dagens BA
Det var som vanlig fullsatt på tribunen under årets juleoppvisning til tross for at oppvisningen også denne gangen ble delt i to puljer. Spente familiemedlemmer fikk se sine håpefulle vise hva de har trent på det siste halve året. Totalt 500 barn var i aksjon.
Nisser, snømenn, reinsdyr og julemus boltret seg på gulvet til fengende musikk. Det var mye idrettsglede å spore både hos liten og stor. Randi Galtung Døsvig er leder for de aller fleste barnepartiene våre og hun er også den som leder oppvisningene. Hun ble tildelt velfortjent gavekort hos Mekk.

Innimellom fikk vi se turn, RG og troppsutøvere på høyt nivå. RG jentene viste bl.a. noen av de fantastiske showene de lager selv i forbindelse med en litt spesiell konkurranse der utstråling og kreativitet er viktigst. Pernille sto for dobbel strak salto på tumblingen, til et stort gisp i hele hallen.

Vi takker alle som var med og bidro til et flott arrangement og ønsker med dette alle våre turn-medlemmer og trenere en riktig god jul!