Velkommen til våroppvisning!

Mandag 9. mai kl. 18.00 er det våroppvisning i Turnhallen for alle gymnastene i Bergens Turnforening. Familie, venner og andre er hjertelig velkommen! Bergens Turnforenings eget orkester vil spille fra kl. 17.30. Det vil bli kafé med salg av vafler, kake, kaffe og brus med mer fra kl 17.00. Det blir også loddsalg.
Vi ønsker oss et stort publikum som sammen med alle Bergens Turnforenings gymnaster, trenere og ledere er med på å bidra til en flott oppvisning og sesongavslutning.

Vi anbefaler alle å være tidlig ute! Det kan være vanskelig å finne parkering.

Pris:
Voksen kr. 50,-
Barn kr. 10,-

Gymnastene møter senest kl. 17.45 (dersom ikke noe annet er avtalt med trener) i ”Løpegangen” ved plakat merket gymnastens parti (for eksempel jenter/gutter 8-9 år). Gymnastene møter ferdig kledd til oppvisningen. Yttertøy taes av i garderoben.

Hele oppvisningen er beregnet til å vare i en og en halv time. Gymnastene skal sitte på anviste plasser før og etter at eget parti har hatt oppvisning. Vi ønsker at alle gymnastene blir til slutt. Deltakerpremie til gymnastene deles ut etter endt oppvisning.

Vi ønsker alle en riktig god sommer og vel møtt til oppstart i høstsemesteret mandag 29. august! For informasjon omtreningstilbudet og påmelding til høsten, følg med på nettsidene www.bergensturnforening.no. Høstens treningstilbud legges ut i løpet av mai.

Turngruppen ønsker
gymnaster, trenere og publikum

GOD SOMMER!

Velkommen tilbake i uke 35!