Beliggenhet

Turnhallen ligger i idrettsområdet på Slettebakken sammen med Bergenshallen, Turnkassen, Gimlehallen og flere fotballbaner.
Det er mange gratis parkeringplasser i områder.

Kommer du kjørende fra sentrum tar du Inndalsveien og fortsetter et stykke opp Storetveitveien. Ved Shellstasjonen tar du til venstre og kjører langs Tveitevannet, tar til høyre ved neste Shellstasjon, videre til høyre i neste kryss og ved Bergenshallen kan du kjøre inn. Kommer du fra Fana tar du Storetveitveien og dreier til høyre ved Shell osv.

Tar du buss fra sentrum (eller Åsane) er det linje 3 som er den gunstigste. Linje 2 som kjører Nattlandsveien er også brukbar, men det er da lenger å gå. Bussene fra sør går Storetveitveien slik at du da må gå fra Shellstasjonen, men det er fin gang- og sykkelsti langs Tveitevannet.

Bybanen stopper også nær Turnhallen. Hallen ligger mellom stoppene Sletten og Slettebakken( begge et par hundre meter fra Hallen)
Områdekart