LEDIGE STILLINGER

Bli med å utvikle Bergens Turnforening til

Norges beste Turnforening!

• TURN BREDDE

Trenere for Turn Bredde har varierte oppgaver som skal fylle barnas behov for å utvikle alle deler ved fysisk utfoldelse og utfordringer.

Grunnlaget legges i gym og turn! Det er slagordet til Norges Gymnastikk og Turnforbund, og det er vi helt enige i. På våre turnstigepartier introduserer vi grunnleggende turnelementer gjennom styrke- og bevegelighetstrening, koordinasjonsøvelser, rytmeøvelser og apparattrening. Vi jobber etter prinsippene i NGTFs treningskonsept Idrettens Grunnstige og vi ønsker å tilby den beste grunntrening uansett hvilken idrett man velger å forsette med.

Trives du med banr, er det den viktigste forutsettingen til å trives som trener. Du vil få opplæring og ordnede arbeidsforhold med god lønn. Ta kontakt om dette er noe du kan være interessert i.