Turngruppenes jule lotteri

Årets Jule lotteri starter 28. november. Hvert semester arrangerer vi lotteri som gir et vesentlig bidrag til å opprettholde tilbudene i foreningen.

I fjor samlet vi inn kr. 111.000,- Det gir oss et kjærkomment bidrag til å vedlikeholde tilbudene i vår forening. Vi håper alle har lyst å bidra litt også i år. Hver skrapelodd som kjøpes gjennom Spond gir vinnermulighet hvor du kan velge blant premier som blir sendt direkte hjem til deg.

I tillegg trekker vi ut noen heldige vinnere til hovedpremier:

1. Premie - Bygavekort kr. 2 500,-

2. Premie - Villani restaurant kr. 1 500,-

3. Premie - Gavekort Elkjøp kr. 1 000,-

I tillegg premierer vi de 3 som har solgt flest skrapelodd, med Bygavekort kr. 500,-

Fjorårets vinnere kan dere lese mer om her: https://bergensturn.no/nyheter-1/jule-lotteri-premier

Vi har fått inn nytt parti med t-skjorter for barn. Du kan kjøpe denne allerede nå og få den levert til neste trening. Kr. 169,-

KJØP GJERNE BILLETTER TIL JULEOPPVISNING ALLEREDE NÅ SLIK AT VI SLIPPER FOR MYE KØ

Betal med VIPPS #721881 eller scann med mobilkamera

Familie kr. 300,- 2 voksne + 2 eller flere barn

Voksne kr. 120,-

Barn kr.   50,- (barn under 3 år er gratis)

Trenings t-skjorte for barn med logo kr. 169,-

Registrer deg som Grasrotgiver dersom du tipper ved Norsk Tipping. Bergens Turnforening org. nr. 971530642 - Hele 7% av tippesummen går til din forening!

Rytmisk Gymnastikk sender ut eget program!

TURN BREDDE + KONKURRANSEGRUPPER PROGRAM ONSDAG 7. DESEMBER:

Pulje 1: 16.30

16.10 - Oppmøte for gymnaster. Gymnastene møter ferdig kledd til oppvisning. Yttertøy tas av i garderoben.

16.30-17.20 Juleshow

17.20-17.30 Avslutningsdans, premiering og God Jul

Pulje 2: 18.30

18.10 - Oppmøte for gymnaster. Gymnastene møter ferdig kledd til oppvisning. Yttertøy tas av i garderoben

18.10-18.30 Orkesteret spiller

18.30-19.20 Juleshow

19.20-19.30 Avslutningsdans, premiering og God Jul

Troppsturn, Rytmisk Gymnastikk, Turn Kvinner og Turn Menn.

Gymnastene skal sitte på anviste plasser før og etter at eget parti har hatt oppvisning.

Inviter gjerne familie og venner til å komme og se på! Vi ønsker oss et stort publikum som sammen med alle Bergens Turnforenings gymnaster, trenere og ledere er med på å bidra til en flott oppvisning og sesongavslutning.

Vi anbefaler alle å være tidlig ute! Reis gjerne kollektivt.

VELKOMMEN!

Turngruppen, Trenere og Ledere